KUPUJĘ



Masz dość?

Niekontrolowanych wybuchów z złości
w stosunku do dziecka?

Nadmiaru informacji, braku konkretnego planu działania i zrozumienia?

Chcesz być dobrą matką, ale ciągle zastanawiasz się gdzie popełniasz błąd?

Awantur o zabawki i negocjacji o obejrzenie jeszcze jednej bajki?





Dołącz do kursu "Emocje z Henrykiem"

Korzystaj ze sprawdzonych metod wychowawczych, posiłkuj się wsparciem pedagoga i coacha rodzicielskiego, wychowuj z sercem i strategią opartą na inteligencji emocjonalnej i odporności psychicznej.

Spraw by Twoje macierzyństwo było czystą przyjemnością!
Nie musisz już czytać setek książek, szukać rozwiązań na blogach parentingowych, nie musisz sięgać po przypadkowe metody oparte na systemie kar i nagród, które niszczą długoterminową więź rodzicielską i uzależniają dziecko od opinii zewnętrznej. Zyskaj prawdziwą relację z dzieckiem w oparciu o rzeczywiste emocje, dbając równocześnie o zdrowie psychiczne i fizyczne dziecka.

KUPUJĘ


Cztery tygodnie wsparcia dla całej rodziny

Budowanie poczucia wartości w dziecku

Sprawdzone sposoby pracy cierpliwością

Sposoby na wspieranie rodzeństwa w konflikcie

Sposoby akceptacji dziecięcych emocji

Nauka komunikacji
w oparciu o aktywne słuchanie krok po kroku

Sposoby pracy z agresją
i nieśmiałością

Zmiana zachowań nawykowych u dzieci


To kurs online dla rodziców, którzy chcą zmienić sposób komunikacji z dziećmi.
Pragną wykazywać się cierpliwością w sytuacjach emocjonalnie trudnych i poszukują metod, które inspirują do działania i dają możliwości budowania długoterminowych relacji.



Opinie Kursantek







Mam na imię Monika

Każdego dnia pomagam matkom w akceptacji trudnych emocji własnych i tych dziecięcych. Skupiam się na modyfikacji niepożądanych zachowań takich jak agresja czy dziecięca nieśmiałość.



Sama zawsze poszukiwałam partnerstwa w relacji z dziećmi, zawsze przywiązywałam szczególną uwagę do forma przekazywania informacji o tym co czujemy.

Moje klientki to ambitne mamy, którym zdradzam tajemnice pracy nad inteligencją emocjonalną oraz odpornością psychiczną.

Zdarza Ci się prosić o coś dziesięć razy bez efektu? Na tym polega szaleństwo większości rodziców. Łącząc dwie miłości w jedno, rodzicielską i zawodową, nauczę Cię jak poszukiwać rozwiązań!

Rozkładam wszelkie bunty i histerie na czynniki pierwsze i sprawdzam czego małemu człowiekowi brakuje, z jakiego powodu sięga po skrajne zachowania. Uczę pytać, słuchać, skreślam ze słownika „polecenia”, „nakazy”, „systemy kar i nagród”.




Wybierz kurs dla siebie

Pakiet PODSTAWOWY

Pakiet PREMIUM

Pakiet PREMIUM PLUS

Kurs „Emocje z Henrykiem”
w wersji PDF

Kurs „Emocje z Henrykiem”

Kurs „Emocje z Henrykiem”

Notatki wizualne

Notatki wizualne

Notatki wizualne

BONUS w przedsprzedaży „Poczucie kontroli a sposób jedzenia u dzieci”

4 warsztaty online na zamkniętej grupie kursantek

4 warsztaty online na zamkniętej grupie kursantek

Bajka psychoedykacyjna w formie e-booka „Henryk pełen Emocji”+ kolorowanka

Bajka psychoedykacyjna w formie e-booka „Henryk pełen Emocji”+ kolorowanka

BONUS w przedsprzedaży „Poczucie kontroli a sposób jedzenia u dzieci”

Paczka Pełna Emocji w której znajdziesz Henryka, karty inspiracyjne z bajką o Henryku i kolorowankę

BONUS w przedsprzedaży „Poczucie kontroli a sposób jedzenia u dzieci”

BEZPŁATNA DOSTAWA!

KUPUJĘ

KUPUJĘ

KUPUJĘ

83 PLN

202 PLN

275 PLN


Pobierz cały program szkolenia w wersji PDF




Wywiad z Kamilą Zabell

Kamila jest Edukatorem kreatywnej metody nauczania języka angielskiego Dzieci w wieku 2 - 6 lat. Jest to metoda, która wzbudza motywację wewnętrzną. Podczas zajęć rodzi się w Dzieciach naturalna ciekawość poznawcza i fascynacja językiem angielskim poprzez różnorodne zabawy twórcze, wzbogacone o śpiew piosenek, ruch, a także aspekty:
  • muzyczne (Musical Activities)
  • artystyczno-plastyczne (Crafts)
  • teatralne (Little Theatre - podświetlane teatrzyki cieni, teatrzyki kukiełkowe, kubeczkowe, papierowe)
  • bezpieczne eksperymenty naukowe (Science Experiments)
  • zabawy kulinarne (Creative Snacks)
  • różnorodne działania polisensoryczne (Messy Play Ideas)

1. Z jakiego powodu zdecydowałaś się na udział w szkoleniu o emocjach? Podaj 1 powód.

Powodem była trudna sytuacja emocjonalna w domu między nami Rodzicami a Dzieckiem. Szukałam narzędzi i takiego ukierunkowania, abym mogła umiejętnie zarządzać przede wszystkim swoimi emocjami i wspierać mojego Syna w zrozumieniu jego emocji.

2. Czego ważnego dowiedziałaś się podczas szkolenia? Podaj 2 konkretne rzeczy.

Dowiedziałam się jak poprzez odpowiednią komunikację mogę budować poczucie wartości Syna. I jak właśnie ta komunikacja potrafi zmienić sytuacje kryzysowe w sytuacje, które uczą nas modelowania naszych zachowań na przyszłość.

3. Jakie wpływ mają na relację z dziećmi mają metody, które poznałaś podczas szkolenia?

Metody, które poznałam to konkretne działania, które umacniają naszą relację i dają możliwość wyposażenia mojego Dziecka w silne interpersonalne umiejętności i poczucie własnej wartości.

4. Co dla Ciebie było największą zaletą kursu? Podaj 2 zalety.

Codzienne, bezcenne wsparcie prowadzącej, co pozwoliło mi na bieżąco modyfikować swoje zachowania i sposób reakcji. Cotygodniowe live’y na grupie dawały mi nieograniczoną inspirację do zmian, a zadania po każdym module dawały mi ogromną motywację, aby natychmiast wprowadzić techniki i narzędzia z kursu w nasze życie rodzinne.

5. Czy podjęłabyś decyzję o kursie ponownie?

Oczywiście. To jest najlepsza inwestycja w emocjonalny rozwój mojego Dziecka. Przeczytałam mnóstwo książek i uczestniczyłam w wielu warsztatach, ale dopiero ten kurs dał mi konkretne narzędzia, dzięki którym natychmiast zauważyłam zmiany w zarządzaniu emocjami moimi i Syna.

6. W jakim wieku masz dzieciaczki?

4,5 roku

7. Jak się czujesz jako mama. Z takim zapleczem pomysłów na sytuacje trudne, które wypracowałaś ze swoimi dziećmi?

Mam narzędzia, z którymi czuję się bardziej spokojna i pełna zrozumienia dla trudnych sytuacji. Mam cenne wskazówki jak w trudnych chwilach mogę się zachować, aby wesprzeć moje Dziecko w zrozumieniu otaczającego świata przeróżnych emocji. I mam pełną świadomość, że wszystkie emocje są w porządku i daję prawo mojemu Dziecku do ich przeżywania.

Kamilo bardzo Ci dziękuję, za udzielenie wywiadu po kursie „Emocje z Henrykiem”, podziwiam Twoje zaangażowanie, które jest wielopłaszczyznowe w wychowaniu syna i dbałość o każdy element tych wspaniałych elementów! Kamila To jedna z bardzo ambitnych mam, która rozpracowywała i chwytała w lot metody przeze mnie prezentowane. Zawsze miała mnóstwo pytań, zrealizowała wszystkie ćwiczenia, które odbywały się podczas kursu, następnie testowała to z prędkością światła pod swoim dachem. Pamiętam moment, w którym opowiadała na grupie, o reakcji swojego synka, który rozpakował Paczkę Pełną Emocji i pytanie, które zadał tacie pewnego dnia „Możemy porozmawiać o emocjach?”. Dziękuję za obecność na kursie i serce jakie wkładasz każdego dnia w swoje macierzyństwo!

Gdybyście miały ochotę przyjrzeć się temu co Kamila robi każdego dnia podaję bezpośredni kontakt:
www.zakplanet.com

fanpage Usborne Books
https://www.facebook.com/books.ZAKplanet/

fanpage Creative English
https://www.facebook.com/CreativeEnglish.ZAKplanet/



O Henryku...



Henryk

Jak używać Henryka?

Jak powstaje Henryk?



Jak używać Henryka?

Dobre i potrzebne pytanie. Przede wszystkim Henryś przychodzi do Waszego domu w duecie.


W paczce, którą przygotowuję dla Was osobiście, znajdziecie:

Po pierwsze, pulchniutkiego Henrysia, który jest rękodziełem.

Został on uszyty przez Mamę taką jak Ty, która ma męża dwóch wspaniałych synów i jest pasjonatką szycia. Głównie zajmuje się szyciem patchworków . Dzięki dokładności i rzetelności podczas wykonywania każdego Henrysia, masz 100% pewność, że został on wykonany z ogromem serca i obfitością doświadczenia nabywanego z każdym dniem i nocą spędzaną przy maszynie przez Agnieszkę.

Po drugie, otrzymujesz bajkę o Henrysiu i jego przyjaciołach, która również jest rękodziełem.

Bajkę napisałam i skleiłam pierwotnie dla swoich dzieci, tak by pobudzić ich wyobraźnię i zachęcić do pracy nad rozpoznawaniem emocji pod naszym dachem. Opowieść ta, okazała się bardzo trafnym zbiorem metafor, po które z chęcią sięgają dzieci już od 3. roku życia. Dzięki możliwości pokazania na Henryczku odpowiedniej twarzy pasującej do własnego samopoczucia jest to wstęp do pracy nad inteligencją emocjonalną u Twojego dziecka i u Ciebie.

Pamiętaj, że każda emocja, którą przeżywa Twoje dziecko świadomie, pozwoli mu w przyszłości podejmować świadomą decyzją na poziomie ciała i umysłu, tj. jak sobie z nią poradzić. Czy Ty wiesz, jak radzisz sobie ze swoimi podstawowymi emocjami, co jest twoim regulatorem? Pozwól by Twoje dziecko wiedziało.

Inspiracje

Pamiętam sytuacje, w której wstaliśmy absolutnie lewą nogą – wszyscy. Dodatkowo nerwówkę spotęgował kilkukrotnie pośpiech. Można przewidzieć co się działo dalej… chłopcy nie chcieli się ubierać a ja czułam, że moja twarz robi się purpurowa. Co się wtedy stało? Odezwał się do mnie mój racjonalny umysł, który stłamsił umysł emocjonalny wyrzucając automatycznie słowa „ Za chwilę, wbiegnie tu całe stado owiec!”.

Co to oznaczało dla moich dzieci? To, że posłużyłam się ich metaforą złości, sprawiło, że komunikat w końcu do nich dotarł, ponieważ mieli świadomość tego, jak się sami czują gdy przychodzi do nich zdenerwowana owieczka. Co usłyszałam w ripoście? „ Całe stado, nie jedna?” Co się stało z moim samopoczuciem? Zaczęłam się śmiać, moje emocje znalazły pozytywne ujście.

Niesamowite jest to, jak 3,5. letnie dziecko przychodzi i mówi, „mamo, w moim brzuszku jest taka okrągła, czerwona złość”. Zamiast tupać i krzyczeć, ono po prostu uczy się komunikować swoje uczucia i stany emocjonalne. Wie, jak to zrobić, ponieważ ma świadomość przeżywanych emocji. Dostaje pełną akceptację z mojej strony i wypracowało własny schemat okazywania emocji.

Dzieci zauważają także, że po każdej trudnej emocji, przychodzi do nich coś przyjemnego, co Henryczek określa „żabką śmieszką”.

Takich historii pod naszym dachem jest mnóstwo. Czy to oznacza, że wszystkie problemy powiązane z emocjami zniknęły? Nie, my dorośli zmieniliśmy punkt postrzegania tego co się dzieje z nami i naszymi dziećmi.



Monika Trocha

e-mail: kontakt@monikatrocha.pl



<< wstecz (strona główna)